p o t a e t o
STORIES PROFILE BIASES LINKS STUFFS NEWER OLDER HOME

clown!
assalamualaikum terlebih dahulu...anneonghaseyo!

nak dengar cerita kelakar tak??....ok jom! baca sampai habis....tak nak? lantak ko lah..
#sukahati anda :D#
waktu nida kecik-kecik...nida suka sangat berangan...
alaahh...malu pula nak cerita..cerita ni tentang nida tau..kelakar sangat..
bila dah besar teringat waktu kecik-kecik dulu..haahha!
alahh...tak nak cerita lahh...hahah #tadi kata nak cerita...ngada-ngada pula#
janji jangan ketawa ea! hahaaah!
pada hari sabtu..tak tau berapa haribulan#tak ingat# yang pasti
waktu tu nida umur 4 tahun...
pada petang yang penuh aman..<---ayat skema!
nida main bola dekat court bola keranjang tau..dengan abang nida..
tetiba,,otak nida ni fikir apentah...urmmm..hah! waktu tu nida fikir nak
:::"macam mana badut tu boleh diri atas bola" hahha...yelaa kecik lagi kan waktu tu...
so,,nida ambil keputusan nak cuba diri atas bola yang nida tengah pegang tu..
gila kan!!! hahahah....<alaa..kecik lagi kowt waktu tu>so tak pe laa...
bila dah berdiri dekat atas bola..pastu apa terjadi??
haahahh!
MESTI LAHH JATUH!
haishh! hanida hanida...
bila dah jatuh tu??
benjol besar kat dahi! hahaahha... arghhhh! I have bump on my forehead!
pastu..nida melaung-melalak laa kuat-kuat!
sampai sekarang rasanya ada lagi tak?
=dah takde dah..cuma tinggal bekas jep! hihiiih
hahahhahha!
ok! da laa...nida penat menaip! so nak rehat dulu..hee! :D

P/S::: SIAPA KETAWA SAYA PIJAK DIA!!!
hahahah....kidding!
nak rasa kena pijak ke??hihhihhiihi!

Written by me at 2:20 AM | 0 XOXO{s}