p o t a e t o
STORIES PROFILE BIASES LINKS STUFFS NEWER OLDER HOME

YEah!! :D + OmomO!!

Annyeong! Assalamualaikum!
~Hai selamat hari raya kami semua ucapkan...........~~
Wah! terasa nak nyanyi...lalalalalla~~~
Hari ni rancang tak nak tidur -,- ahhaha...Al-maklumlah periksa dah habis woah!!
hari ni nak bukak laptop sampai esok pagi! -ngeh-ngeh- siapa nak join?!
hari ni gembira sangat...sebab firstly,,Dah habis periksa!!!
secondly,,Dah nak raya laa wEyhH!!
Thirdly,,Boleh online lelama!!! :))
Tadi Faierra si budak gemuks ni *ceyh tak gemok mane pon sebenarnye .___. *....tepon! punya laa lama kitorang bergosip....219420 saat! kira laa sendiri berapa minit tuh! 

Pejam celik pejam celik...dah nak habis puasa dah pun kan :')
raya pun dah nak dekat! Yeah! ~Bila tiba hari raya.....~~hiihihi nak nyanyi pulak!
baju raya korang warna apa tahun ni? share2 siket meh....Nida warna....urm tak tau laa nak cakap warna ape...hahaha warna dia cecampur... kuning + hijau + coklat...hahaah dah macam warna lumut...
kasut belum beli lagi :-( .... Stuff raya yang nida paling suka...tudung raya tahun ni!
suka sangat...pashmina...ada 3...satu warna coklat...warna kelabu dengan warna pink jejalur...
comel! =D 
Oke dah...nak cerita pasal lain pulak! =D
Omo! masuk sedih pulak~~ Chanyeol chanyeol chanyeol :'(
dia buat pembedahan mata.....sebab dia tak boleh kena cahaya yang flash tu....
kesian dia....kenapa ultimate bias Nida selalu ada sakit nih! :( masa aritu Gongchan... :'(
Firstly,,kawan Nida yang cakap! surprised gile! kalau tak percaya tengok ni :- sumber
*klik untuk tumbesaran yang melampau*


*Oppa! Get well soon~~~*


eh! dah nak pukul 12.01 kan..maksudnye dah nak esok kan! esok hari jadi Niel from teen top!!
Niel pon ultimate bias! =D Saenggil Chukahamnida yaa oppa! =D hope you are always well! keep singing!! :*
*Nah! Special for Niel! Ceyh! :**

hahaha..oke dah
Bubye! ppyong~~ terasa ngantuk pulak! hahaha...tadi beriya2 kata tak nak tidur....ahahah
apa2 pon bubye! goodnight! annyeong~~

Labels: , , , , , , , ,


Written by me at 9:34 AM | 0 XOXO{s}