p o t a e t o
STORIES PROFILE BIASES LINKS STUFFS NEWER OLDER HOME

Trial Exam try to kill me ._. Growl.
Kenapa Park Hyung Seok ni comel ? xD
Assalamualaikum. Annyeong. Hello xD

Hey, Handsome kan boyfriend aku kat atas tu xD hahaha lol ;;

Aigoo, seriously ! Trial exam is killing me ._.  Sumpah, aku ni macam bukan budak yang nak exam esok je, masih sibuk dengan blog lagi. Ouch ! So, nak bagi tau.. yang aku akan HIATUS SELAMA 1 MINGGU. wakaka cerita macam nak Hiatus sampai berkurun lamanya je kan xD

Ahh Takut lah nak trial TT^TT Belum bersedia lagi T^T //kesat air mata// . Alaa semua orang dah sedia 100% . aku je yang lembab tak bersedia lagi ;~; //cries at the corner// Kenapa lah Exam tu wujud. ._.  Hari Isnin, sejarah yang first >3< Aww memang lah aku dah baca buku. Tapi confirm beberapa saat aku dah lupa. Haishh aku ni ada penyakit lupa tak sampai seminit ._. Macam mana lah aku nak baik kan penyakit ni, haishh tak tahu lah =^=
Hmm, aku berterima kasih sangat dekat kawan aku, pika ni. Dia dah banyak ajar aku geografi dengan sejarah. Nasib baik ada dia. Gomawo chinguu~ :3 sayang awak xD hahaha //peluk bantal. lalala// Semoga kau dapat grades yang cemerlang semuanya :D Amin. ~ 

Ahh pasal Growl tu. Oke dorang handsome semuanya ._. aku tak tahu nak yang mana. Haishh. Kenapa kena handsome xD hahaha xD //tercurang dekat Chanyeol lagi >3< //
About that teaser. seriously aku baru lepas download and baru lepas nengok >3< aku tahu aku lambat ._. kesah pulak aku ? xD yang penting aku dapat nengok. xD Oke, Growl. Mula-mula wolf, lepas tu Growl. lepas tu apa lagi ? letak lah cat, dog, meowing, barking ke? haha lol,,

Smart kowt dorang punya choreography. xD Tak sabar nak nengok mv dorang xD


Haish, macam baboon lah. Tahun lepas aku free-free tak nak comeback cepat-cepat. Sekarang ni nak PMR, cepat pulak comeback. Aku sula SM ni kang ._. saja nak buat aku hilang kesabaran. saja nak suruh aku fangirling dekat dorang ni xD haishh.. xD Haa, lepas tuh, adoi aku tengah tak ada duit lagi ni ._. nak beli album tu T^T //sadlifeuu// anyone ? tak ada siapa nak belanja ke ? :o

Adios :3 nak pergi belajar "kononnya" :3

Labels: , , , , , ,


Written by me at 8:56 PM | 2 XOXO{s}