p o t a e t o
STORIES PROFILE BIASES LINKS STUFFS NEWER OLDER HOME

Kembali Update :P
Aku suka part ni xD Baekhyun gila~ kekeke
Assalamualaikum, annyeong :3
Aigoo, dah lama tak update wo~ Aku benci betul tengok shoutbox aku -..- penuh dengan ads, nuffnang, says. Malas betul. link entah ape-ape je ? "Macam mana nak bermesra dengan lelaki" "Isteri cantik suami suka" Jadah apa semua ni weyh -..- aku baru 5+10 tahun -..-".
//tukar topik// Sumpah weyh, Bila PMR dah habis aku tak tau nak update apa ._. Before PMR haritu banyak je nak cerita. Ada sesiapa nak tanya pasal PMR ke? Ohh tolong jangan tanya xD tunggu je lah resultnya~ aishh xD 

k, rindu rambut mangkuk Dongho >.<
Tau pasal Dongho keluar dari Ukiss tak ? :( dengar cerita dia sakit ? What a life semua bias aku dalam Ukiss dah keluar /.\ Merajuk tak nak pilih bias dalam ukiss lagi.. wakaka, okay mengarut -.-

Lemme close ma eyes now //ASDFGHJKL//
Mengapa ini semua harus terjadiii //starts singing// Jadah, //death stare// *Na eureurong eureurong*
"Exo's Chanyeol and Lee Ho Jung embrace "couple" for K.will's new mv" while me "Da hell T.T"  K.will ni memang tau -,- dulu..leejoon, myungsoo and now chanyeol.. Okay bukan salah K.will pun.. kakaka..  To chanyeol wifeuuuss.. Lets attack Starship building keep calm and love Chanyeol :P

Ouh yeah pinite dah sampai Malaysia ke ? Mohon siapa yang pergi KLIA tolong kidnap MYUNGYEOL untuk kitaaa~ :3 //buat muka comel//

Adioss. Saranghae. sekian merepek. Dah tak ada cerita nak cerita xD

Labels: , , , , , , ,


Written by me at 8:12 AM | 2 XOXO{s}